اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۴۹۲۹

بی تاثیر مثل کمیته انضباطی!

بی تاثیر مثل کمیته انضباطی!
شاید برای توصیف و تفسیر واژه ” بی تاثیر” مصداقی بارزتر از تصمیمات کمیته انضباطی وجود نداشته باشد.
۱۲:۴۰ - ۱۶ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

شاید برای توصیف و تفسیر واژه ” بی تاثیر” مصداقی بارزتر از تصمیمات کمیته انضباطی وجود نداشته باشد. کمیته انضباطی در یکی دیگر از تصمیم های سر هم بندی خود حکم به محرومیت یک جلسه ای هواداران پرسپولیس داد. حکمی که کمترین ادله برای اثبات اشتباه بودن آن اتفاقات دیدار تراکتورسازی و استقلال بود.

 

در شرایطی که فحاشی به عضو جدایی ناپذیر تقریبا تمام ورزشگاه های ایران تبدیل شده است، کمیته انضباطی هر از گاهی هوس می کند که گوش تیمی را بابت این مساله بپیچاند اما از جایی که اگر قرار باشد تیم ها به دلیل فحاشی هواداران شان محروم شوند هیچ دیداری نمی تواند روی تماشاگر به خود ببیند کمیته انضباطی به همه دیدارها ورود نمی کند. نتیجه یک بام و دو هوای این کمیته خواهد بود.

 

تماشاگران تراکتورسازی در دیدار برابر استقلال، بدون هیچ دغدغه خاطری انواع شعارهای قومی جنسیتی و حتی مستهجن را سر دادند و به نوعی به ریش کمیته انضباطی خندیدند! هوادارانی که تا کنون چندین بار روی یکی از حساس ترین مسائل ایرانی ها دست گذاشته و با اجانب و بیگانگان همرای شده اند اما با هیچ محرومیتی روبرو نشده اند. به دلیلی که هنوز مشخص نیست از حضور لیدرهای استقلال و تماشاگران این تیم در ورزشگاه یادگار امام جلوگیری شد، تا سکوها به شکلی کاملا یکپارچه شعارهایی سر دهند که حتی قابلیت پخش از تلویزیون را نداشته باشد!

 

اگر کسی انتظار داشته باشد پس از یک جلسه محرومیت هواداران پرسپولیس دیگر شعار نامناسبی در ورزشگاه ها شنیده نشود، موجود بسیار خوش بینی است! برای صحت این ادعا نیازی به یک هفته صبر هم نبود!

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین